Masz pytania lub wątpliwości?
Służymy pomocą

Najczęściej zadawane pytania

  • Tak, w tym celu należy ponownie wypełnić formularz wypożyczenia sprzętu.

  • Nie jest pobierana kaucja za wypożyczany sprzęt.

  • Wypożyczający zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia operatora drogą telefoniczną lub mailową o wszelkich uszkodzeniach dostarczonego sprzętu, uniemożliwiających prawidłowe korzystanie lub o fakcie niekompletności dostarczonego sprzętu. Wypożyczający zobowiązany jest do nie korzystania z niekompletnego lub uszkodzonego sprzętu.

  • Wypożyczający przy odbiorze sprzętu będzie podpisywał umowę wypożyczenia i protokół odbioru. Komplet dokumentów dla Fundacji jest zapakowany w osobną kopertę z podpisem "Dla Fundacji", drugi komplet dokumentów jest w kopercie z podpisem "Dla Klienta". Dodatkowo w kopercie "Dla Klienta" umieszczone są protokoły zwrotu, które będą potrzebne, gdy sprzęt będzie zwracany do wypożyczalni.
    Podpisane dokumenty należy oddać kurierowi w oryginalnych kopertach.

  • Nie. Zamówienie na sprzęt do wypożyczenia można składać tylko poprzez wniosek on-line.

  • Wniosek rozpatrywany jest w przeciągu 24 godzin. Po akceptacji zgłoszenia do wypożyczającego wysyłana jest wiadomość e-mail z umową wypożyczenia do weryfikacji i zatwierdzenia. Sprzęt wysyłany jest w następny dzień roboczy. Firma kurierska dostarcza sprzęt w ciągu 48 godzin.

    Ze względu na bardzo duże zainteresowanie wypożyczeniem łóżek rehabilitacyjnych czas oczekiwania na realizacje wniosku może wynieść nawet 4 tygodnie.

  • Wypożyczający otrzymuje wiadomość e-mail z danymi przesyłki kurierskiej oraz numerem zamówienie, na podstawie którego może sprawdzić etap doręczenia. Numer listu przewozowego dostępny jest również po zalogowaniu się na swój profil w wypożyczalni.

  • Aby przedłużyć okres wypożyczenia należy zalogować się na swój profil w systemie wypożyczalni i zatwierdzić pole "przedłuż wypożyczenie". Opcja przedłużenia wypożyczenia jest aktywowana na 7 dni przed zakończeniem podstawowego terminu wypożyczenia.

  • Umowa wraz z danymi personalnymi wypożyczającego jest przesłana pocztą elektroniczną po zatwierdzeniu wniosku do realizacji. Wersja drukowana umowy jest dołączona do przesyłki wraz z protokołem odbioru i protokołem zwrotu sprzętu. Umowę oraz protokół odbioru należy podpisać i oddać kurierowi przy dostarczeniu sprzętu. Protokół zwrotu należy podpisać wraz z datą zwrotu i przekazać kurierowi przy zwrocie sprzętu.

  • Do wypożyczenia sprzętu nie jest wymagane przesyłanie dodatkowych dokumentów lub dołączanie ich do wniosku. Jednak osoba wypożyczająca sprzęt oświadcza, że jej stan zdrowia uprawnia/kwalifikuje ją do skorzystania ze sprzętu, akceptując regulamin wypożyczalni.

  • Łóżko wysyłane jest do samodzielnego montażu, przesyłka składa się z 4 elementów- stelaż łóżka, barierki, materac piankowy, materac przeciwodleżynowy. Jeśli po złożeniu łóżka, nie jest możliwe zamontowanie barierek, prawdopodobnie błędnie została zamontowana część stelaża odpowiedzialna za podnoszenie nóg. W takiej sytuacji należy rozłożyć łóżko, część odpowiedzialną za podnoszenie nóg obrócić o 180 stopni i ponownie skręcić łóżko. Jeśli ta podpowiedź nie rozwiąże problemu prosimy o kontakt z wypożyczalnią.